Papperskonst i mode av Bea Szenfeld

Det här med papperskonst och vad man kan göra med det tycker jag ju är så snyggt och inspirerande. Jag bloggat tidigare om Bea Szenfelds modedesign i papper (i inlägget Björk + Bea Szenfeld = Sant) men när jag såg bilderna nedan på f.d. Midgårdseleven och Top Modelvinnaren Josefin Gustafsson i Bea Szenfeldst fantastiska design tyckte jag det var värt ett nytt inlägg:
 
Hon är ju helt galet genial den där Bea! Och Josefin ser fantastisk ut där hon går och bär sin isbjörn i papper.
 
Ett papperslejon som boa till vänster och en annan Top Modeldeltagare, Afnan Maaz, i en annan spektakulär kreation till höger.
 
 
 
Här är nåra av mina tidigare inlägg om och med design och pyssel i papper:
Formgivning i papper, Pop up-kort med blommor, Papperskonst - den skulpturala boken, Papperspyssel - blomma av servett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0