Helgens städblomma

Igår storstädade jag ju här hemma och som jag berättade då så fick jag därför köpa en städblomma* som belöning.
*Mitt tidigare inlägg om varför jag kallar det städblommor :-) 
 
Det blev tyvärr inte snittblommor denna gång eftersom vi var och handlade på ICA Maxi där de på en söndag bara hade mer eller mindre vissna brunkantade buketter, så det fick bli en kruka med vacker grön dekorationskål istället.
 
Den står numera på soffbordet.
 
Eftersom dekorationskålen var så billig fick jag köpa tre dekorationspumpor till köket också.
 
Och Filip fick ett litet set med Lego föreställande en Ninja Turtle och två ondingar med ett rymdskepp som han och pappa Pelle här håller på att bygga ihop för andra gången.

Kommentarer
Postat av: Sonja

alla dina blommor liknar något ätbart! *gillar*

Svar: Haha! Det har du rätt i Sonja! Kram :-)
Anita Blomkvist Johansson

2013-09-24 @ 00:15:48
URL: http://hejsonja.se
Postat av: Sonja

Till och med ditt efternamn låter ätbart!

Svar: Jovars, med tillräckligt mycket smör så kanske :-D
Anita Blomkvist Johansson

2013-09-24 @ 15:48:41
URL: http://hejsonja.se
Postat av: En flicka som är stark

Så fina bilder :)

Svar: Tack snälla! Jag var in på din blogg och beundrade dina outfitbilder, stiligt med stram edge - så fint! Kramar/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2013-09-25 @ 11:56:13
URL: http://enflickasomarstark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0