(Härom)dagens i mönstrat

Jag är supernöjd över en tunika/klänning som jag beställde från Ellos ganska nyligt, så jag kände mig riktigt (vår-)fin häromdagen när jag sprang runt i den på jobbet. Tunikan/klänningen fanns med i inlägget Shoppat! om nån kommer ihåg. Färgerna är så himla fina tycker jag, också råkar jag ju ha en korallröd väska som passar alldeles utmärkt till. 
 
Jag hade tänkt jag skulle variera mig och ta en sån här helbild uppifrån istället för en sån där framför spegeln som jag vanligtvis gör, men det ser ju bara för komiskt ut med de där små fötterna! Fast bra ljus är det ju om man jämför med...
 
...den här vanliga typen av helbild som jag brukar ha. Inte så tilltalande bild, jag kände mig finare än det ser ut här, bah så ni vet. Och det är ju viktigast :) Här är den korallröda väskan förresten. Matchy matchy.

Kommentarer
Postat av: Louise

Så himla fint och så matchande :-D

Svar: TACK ska du ha! :) :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-17 @ 17:00:10
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0