Shoppat!

Jag har shoppat och tänker visa er vad! Bered er bara på bilder med märkliga färgstick, jag fotograferade nämligen i en blandning av gult lampljus som kom från ett håll och blått utomhusljus från ett annat håll:
 
Ett naturvitt långt linne/kort klänning (Vit klänning/H&M) med brodyr framtill...
 
...ett par ljusblå jeans (Ljusblå jeans/H&M) med förgjorda hål i ("Hur tänkte du nu då? Som en kollegas fru undrade, men vi kom överrens om att det nog måste vara väldigt modernt :) )...
 
...en kaftanliknande trikåklänning (Kaftan/H&M) i blåmelerat och limegrönt...
 
...och till sist det bästa fyndet av allt som kom i ett paket från Ellos för några dagar sedan; en kort klänning i puffig modell. (Klänning/Ellos)

Kommentarer
Postat av: Louise

Den där trikåklänningen ser superfin ut, måste nog ta en titt in på HM idag, så mycket fint du shoppat :-D
Solen lyser och det rycker i shoppingtarmen ;-) hehe
Kramis!

Svar: Jamen visst är man shoppingsugen nu! Ojoj. Men jag har ju just rensat ur garderoben och märkt hur sjukt mycket kläder jag har, så jag försöker tänka på det när suget sätter in... :) Kramar!
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-03 @ 07:46:27
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Chanel

Vad fina kläder,och den finaste var nog klänningen.

Svar: Tack vad snällt! Jag tror också den där klänningen kan bli bra :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-10 @ 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0