Min piteåshopping

Så var det dags för mina shoppingfynd, mest det jag hittade i Piteå på Lindex och Vero Moda men sen hade jag även fått paket från Dorothy Perkins när jag kom hem.
 
En orangerandig kort klänning och tre koftor där jag inte vet om jag ska behålla alla. Fast de kostade bara 130 kr styck med rabatten avdragen och det är bra brukskoftor.
 
Knälång figurnära trikåklänning i blåvit batik från Vero Moda. Perfekt vardagsklänning och redan invigd. :)
 
Mina bästigaste köp och i monochront; knälånga klänningen som hade kommit med posten från Dorothy Perkins och de vitsvartmönstrade byxorna från Lindex. Skorna har jag beställt från La Redoute för en tid sen, men de matchade ju så fint till klänningen så de fick bli med i bild.
Kanske någon känner igen klänningen och skorna förresten? Jag bloggade om dem för några veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0