Grafiskt med en twist av färg

Har roat mig med att titta runt lite i webbutikerna och hittat en del fint grafiskt. Jag gillar det för det är liksom ljust med lite edge om man är less på att springa runt i somriga vita volangklänningar som jag antar ALLA gör på sommaren om man får tro den mesta reklamen ;) 
 
Det kan ju kännas enformigt med enbart det svartvita grafiska så då kan det vara fint om man addar en kulör på t.ex. naglar eller ögonlock.
 
Jag har faktiskt köpt de vitsvarta kilklackesandaletterna, så nu väntar jag bara på att värmen ska komma så att inte tårna fryser av när jag har dem på mig :)

Kommentarer
Postat av: Afrobellas

OOh så snyggt, vill ha ALLT det där =)

Svar: Vad roligt att höra, kul att kunna inspirera :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-10 @ 09:35:41
URL: http://flygmedvinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0