Reaönskelista - Skor

Jag fortsätter bygga min önskelista från sensommarens rea och har nu hittat en del skor jag gillar.
 
Ni kanske minns att jag klöpte "kloggiga" beige läderskor med liksom japansk touch på Zara i somras? Jag trodde inte jag skulle gilla den typen av modell förrens jag provade dem och nu är jag helförtjust. Den höga platån fram gör ju skon så mycket bekvämare att bära och ändå känns det som att man har högklackat.
 
På Nelly rear de ut en annan kloggig modell som finns i tre olika färgställningar som jag gärna skulle vilja ha nån utav. Eventuellt den blommiga, men kanske helst de svarta. Tyvärr finns bara de svarta till storlek 40 och jag har 41, men ibland kan 40 fungera ändå när det är skor med öppen tå. Jag får se om jag gör en beställning, mitt samvete säger nämligen till mig att jag har tillräckligt med skor ;-)
 
Textilsandalett från Nelly: Modellen Delia från Savannah 
 
 
I nån webbshop i våras såg jag de bruna Acnesandaletterna här nedan för då sanslösa 3195 kr, nu lyckliga du som kan ha storlek 39 (som är den enda storlek de finns kvar i i skrivande stund) för nu kostar den 959 kr på Nellys rea: 
 
Sandaler med kilklack i läder hos Nelly: Modellen Float från Acne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0