Sommarens skoshopping (hittills)

Det har blivit en del nya skor under sommaren som jag tänkte visa. Samtliga skor har jag handlat under vår semesterresa i början på juli. Bra grejer tycker jag, speciellt de två översta.
 
Kolla bah' här:
 
Gåvänliga men höga japaninspirerade sandaler från Zara handlade jag på dyr rea i Helsingfors. Jag gav cirka 450 kr för dem.
 
Kraftiga sandaletter köptes på & Other Stories i Stockholm som är H&M:s dyra kedja men just dessa var lagom dyra, 550 kr. Det var jättekul att besöka den butiken, den är ju relativt ny och som jag förstår finns butiken bara i Stockholm i Sverige men på många platser i utlandet.
Pärldekorerade platta sandaler från Din Sko, 299 kr.
 
...och platta sandaler med många lager rep på rea, 79 kr på Din Sko.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooooops, så många skor!! Jag har köpt tre klänningar, det är åxå rätt bra. Baskisk design! SkunkFunk och Zergatik. Kram. Pep walkandet, sker det varje dag eller? Kram igen!

Svar: Är det Cicci som skriver eller? Det står nämligen att du är anonym, bara så du vet. Låter ju helt underbart med tre baskiska klänningar! Det låter som att de är färgstarka! Blir spännande att se. Pep Walkandet sker varje dag i alla fall när jag är i stan. Kram! :-)
Anita Blomkvist Johansson

2013-07-19 @ 13:57:26
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0