Då ses vi igen käre gamle vän

Det tog inte många dagar så blev du framplockad igen min kantige gamle vän.
Din tunga och sprillans nya ersättare har nämligen betett sig illa; efter åtta (från min sida) ofrivilliga omstarter idag, som mot slutet övergick till att bli mer "om" än "start" så gav jag upp.  Nu är det till dig gamling jag sätter min tillit igen.
 
Eftersom du sköter dig så bra, så kan jag just nu bara minnas alla våra fina stunder ihop. Det där med viruset som övertog hela ditt inre känns lätt att förlåta så här ett år efteråt och jag minns det mer som en lite lustig anledning för mig att få dig lite upphottad igen. Och att du är lite långsam och blir lite väl full ibland, det får man väl tåla med en god vän som varit med ett tag.
 
Puss på dig älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag är ju kvar på jobbet!!! Inte har jag tänkt låta mig bli utbytt!

Svar: Hehe... Cicci eller?
Anita Blomkvist Johansson

2012-10-10 @ 11:05:34
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0