Bloggen 1.1 år

Idag den 19:de februari 2012 fyller denna blogg 1 år och 1 månad! Den startades alltså den 19:de januari 2011, men jag glömde fira den på dess årsdag. Fast det här blir ju bra det också. Den tar säkert inte illa upp, jag känner den ganska väl.

Jag tycker att den kommit att handla om det som jag hade tänkt mig, det som jag skriver om i det allra första inlägget. Men jag trodde nog inte att det skulle vara så roligt och att det skulle hinna bli många inlägg på lite drygt ett år,  över 400 stycken!

Grattis bloggen!


Kommentarer
Postat av: Paul

Grattis bloggen!

2012-02-19 @ 16:04:53
Postat av: Anita BJ

Den tackar så mycket Paul! :)

2012-02-19 @ 16:19:56
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0