Köpa födelsedagspresent

Åkte idag iväg för att köpa födelsedagspresenter till Pelle som fyller år om en dryg vecka. Jag kom bland annat hem med detta:

Tror ni han kan uppskatta få detta i present?

Nej men skämt åsido, det är ju helt otroligt att jag inte kan låta bli shoppa åt mig själv när målet egentligen är presenter åt någon annan.

Hur som helst kommer ovanstående passa till de skärp jag skrev ett inlägg om häromdagen men som du också kan se här nedan. Läppglanset och läpptsiftet kunde fått vara mer orange, men nagellacket visade sig vara perfekt även om jag tänkt köpa ett annat.


Två styckna rödorange skärp!

Filip fick ett par nya turkosa gummistövlar som han var superdupernöjd över:


Filip i dagens outfit, on top of trehjulingen.

Och jorå, det blev en massa födelsedagspresenter till Pelle också, men jag kan ju som inte skriva så mycket om det här och nu som ni kanske förstår :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vilket härligt glamouröst smink, Anita! Jag älskar rött läppstift, det är så otroligt snyggt. Själv är jag tyvärr inte någon läppstiftstjej, jag använder mest läppcerat och möjligen lite läppglans ibland. Men jag hejar på de som faktiskt målar sina läppar i fräcka färger :)

2011-05-16 @ 07:40:37
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Anita

Men vet du, det läppstiftet jag köpte är inte alls speciellt täckande, väldigt behagligt att ha på och ger bara en svag röd färg. Så om du brukar undvika läppstift kan jag då rekommendera detta. Klart du ska ha läppstift! :)

2011-05-16 @ 09:08:50
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0