Nya skärp

Jag har ju väldigt fullt i garderoben, och många av mina kläder är mörka eller beiga eller i någon annan neutral färg. Då kan det ju vara fint att använda sig av accessoarer som t.ex. skärp för att ge plaggen lite mer karaktär.

Jag hittade tre fina billiga smala skärp på H&M idag:


Ett beige läderskärp som kommer passa perrrfekt till ett par sommarsandaletter i beige skinn som jag redan har. 79 kr.


Orangerött bälte mot fejläderbotten för lite marin look, för 49:50 kr.


Knytskärp i fejkläder i matt orangeröd färg som också kostade 49:50 kr.

Nu gäller det bara att hitta nåt snyggt nagellack och läppglans/läppstift i matchande rödorange ton!

Kommentarer
Postat av: Viola

Psst. Life Preserver från China Glaze. Bör gå att hitta på Kicks!

2011-05-12 @ 23:25:13
URL: http://solomag.se/killercolours/
Postat av: Anita

Ah! Thankyou :)

2011-05-12 @ 23:26:49
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0