Klädd för kalas

Snart är det stort kalas! Min styvpappa Eskil har fyllt 80 och på lördag ska vi fira honom med släktkalas.
 
Jag har ju ganska fullt i garderoben men inte så mycket av sånt som jag känner är lite finare kläder, typ klänningar, så jag kunde inte låta bli att göra en beställning från ASOS. Nu är det så här att jag tycker att finare jobbkläder är snyggare än riktiga festkläder så det jag har beställt har ingen vidare hög glamournivå, men med lite smycken så!
 
Nån av de här hoppas jag på, får se om jag behåller någon: 
 
Så himla snygg färg på den här tycker jag, det är liksom ett leopardmönster på mörkgrön botten. Den är min favorit i beställningen, men jag är lite orolig att den kommer vara för kort. 
 
Jag vore ju inte jag om jag inte beställde en kimono också, och den här är väl vacker! Även den är min favorit, hehe. 
 
Den till vänster tycker jag är supersnygg, men jag misstänker att den är lite ihopdragen/snäv runt knäna. Tror jag beställt liknande modell förut och då upplevde jag det så. Den till höger tänker jag kanske blir snygg ha öppen utanpå en annan snävare klänning. Prickigt alltså! Det har jag nog aldrig haft vad jag kan minnas. 
 
Jag behöver en ny vit väska och det är svårare än man kan tro att hitta. Verkar inte ett dugg modernt, men jag vill väl vara lite "ute" då :-). Beställde denna.  
 
Nu håller vi tummarna att jag inte kan ha allt utan bara det som jag kommer se snyggast ut i, för annars blir det himla dyrt! :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0