Sportlovsstarten

Idag är det lördag och slutet på sportlovsveckan men förra lördagen så var det förberedelser för att min mamma skulle komma på besök på söndagen! Städa och feja och sortera i skåp för att försöka frigöra mer utrymmet åt saker som hade plats i skåpet där diskmaskinen står nuförtiden (om jag inte nämnt det här i bloggen förr så bör ni veta det - jag har nu en diskmaskin sedan ca 2 månader tillbaka!!!). Skönt att börja lovet med sånt så kan man slappna av och vara ledig sen. 
 
Jag passade även på att fotografera den bukett med nejlikor, porslinsblommor och eucalyptus jag unnat mig vid lönen. Följer du mitt instagramkonto (@anitabjohansson) och känner dig less på nejlikorna så kan du ju skrolla snabbt förbi och till bilderna på Lucia istället, om du nu inte är less se bilder på mina katter också för då bör du nog skippa det här inlägget helt och hållet! ;-)
 
Så wåckert!!! *ögon med stjärnor* 
 
 
Buketten har flyttats mellan soffbordet och köksbordet beroende på var jag mest spenderat min tid och berorende på vad som känts säkrats ur kattsynpunkt. 
 
Lucia undrar vad jag gör. 
 
I förra helgens Västerbottens-kuriren stod det om en kvinna som tyckte det var det roligaste som fanns att jobba som kattfotograf så jag tänkte jag skulle prova på Lucia. Hon, kattfotografen, använde en kattvippa för att få katten att agera men det funkade inte alls för mig, Lucia blev mest bara ett svart sudd framför kameran och vippan täckte dessutom mesta delen av katten. 
 
Där! 
 
Nähä, hon ledsnade och gick. Jahapp.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0