Julpepp

 
Förra veckan fick jag ett reklammail från H&M som hade så fina juliga bilder och ännu finare animerade gif:ar, som den här ovan och den här nedanför, och där satte min julpepp igång! Så nu när Halloween nästan är helt bortplockad (bara kvar lite grejer i Filips rum) så lovar jag er att (vissa) julgrejer kommer åka fram snabbare än du hinner säga julmust!
 
Ljusslingan i julgranen i den här bilden är så fin; kanske byter ut mina klassiska juleljusslinga mot en sån med bara små lampor? (Eller så har jag båda!)
 
Kolla så fint med allt granris. Ska banne mig se till att ha flera vaser med buketter av granris och tallris hemma den här julen!
 
Här är lite fler gif:ar som ger den rätta julkänslan (hittat på giphy.com):

Det här ser ut lite som Rådhustorget i Piteå och det är i Piteå jag och Filip firar jul i år. 
 
Filmer med jultema är bra förladdning. 
 
Ja, det här är väl min målbild på ett ungefär när det gäller hur jag vill ha det hemma...
 
...men min gissning är väl att det blir något sånt här istället:
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0