Filip 9 år!

Det har varit en minst sagt hektisk vecka, det känns som att jag sprungit gatlopp både på jobb och fritid. Det har varit skolbesöksvecka på jobbet vilket betyder att vi ska informera besökande åk 9:or om vårt program, sen har jag haft mycket att förbereda till undervisningen, och tillsist så är det mycket som ska hända varje kväll: Mata katter, matlagning åt oss människor, ätning, diskning, packa Filips väskan för nästa dag, tandborstning, sövande, städa undan och rensa kattlåda. Sen skräpar den kattsand jag har nu så det är ett evigt sopande. Mornarna är ändå värst, tusen saker som ska hända på ca 1 timme och 15 minuter innan vi åker hemifrån.
 
Därför har jag inte lyckats redigera några bilder från Filips födelsedag torsdag 16 november (tio dagar sedan!) förens nu. 
 
Filip hade önskat sig party på Lazerdome med ett gäng klasskompisar men eftersom det inte gick att utföra en torsdag så fick det partyt vara på helgen, så på torsdagen var det bara Filip jag och kompisen K som firade. Mat på Pinchos ville Filip ha!
 
På Pinchos var det mysigt som vanligt, och inte så mycket folk så det var lite skönt eftersom pojkarna tydligen behövde prata HÖGT. :-D
 
Sen for vi hem till oss och tog fram tårtan som Filip både fyllt och i stort sett dekorerat själv. Snygg va! Kandelaber med guldljus har den också, men de satte jag i. 
 
Sen blåstes ljusen ut, det fikades, också lekte de med nästa alla leksaker i Filips rum! Inte illa för en vardagskväll. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0