Lite Kont

Efter att ha fixat och donat och lagat kläder och städat hela dagen (eller okej, inte hela, jag latade mig med sen frukost fram till typ halv tolv) så fick jag frihetslängtan och for till Kont och tog en promenad vid femtiden. Skönt komma ut i luften lite, fast det var lite trist att vara där själv. Och efter en stund blev jag rädd för att det skulle dyka upp en björn (!) och fick lite bråttom till bilen. Har aldrig någonsin varit rädd för björn förr så jag ser det som ett tecken på att jag är ute i naturen för sällan. Skärpning! 
 
Lite bilder från promenaden, tagna innan den presumtiva björnen började jaga mig: 
 
Jag blir alltid så sugen på stranddagar när jag kommer ner till Simphamn. Fast jag har nog bara varit här någon enstaka gång och badat av någon anledning.
 
 
Nu blir det middag här, också ska jag fixa med lite bilder på ett par ursnygga kimonos jag beställt från ASOS och som ni ska få se här i bloggen imorgon. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0