Rött till jul

Här kommer ett litet modeinlägg! Det var länge sen! December gör mig alltid så sugen på röda kläder, så nu har jag kollat Asos.com för att se vad de har i rött på plusmodesidan. De har hyfsat stort utbud på plusmodesidan och gratis frakt så därför kollar jag nästan alltid där först. 
 
Jag hittade två stilfavoriter:
 
Det här skulle jag gott kunna tänka mig ha på julafton. Ser så skönt ut med sammeten. 
 
Här en lite mer nedklädd och mer mysig version. Den stilen vill jag också ha! :-)
 
Här hittar ni röda klänningar i plusstorlekar på Asos (cirka storlek 46-58/18-30)
Här hittar ni röda toppar i plusstorlekar på Asos
Här hittar ni röda halsdukar på Asos
Här hittar ni röda skor på Asos
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0