Höstmys / Bilder jag tänkt måla när jag blir harmonisk och konstnärlig

 
Ja, som inläggsrubriken säger så har jag tänkt att nån gång bli harmonisk och konstnärlig och då sitta och måla akvareller (alternativt akryl) med mysiga motiv. Det hade jag även tänkt tjäna mig en hacka på också. Jag tar dock inte emot några beställningar ännu eftersom det är högst oklart om jag någonsin kommer bli tillräckligt harmonisk och konstnärlig.
 
Tills vidare kan vi ju ägna lite tid åt att titta på en del av de höstmysiga bilderna jag plockat ihop i en inspirationsmapp ifall akvarellblocket (eller duken) åker fram nån gång. Önskar jag själv fotograferat dem men jag har tyvärr inte haft tillfälle vara på utflykter senaste tiden. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Superfina bilder! Vi åker på akvarellkurs och blir harmoniska tillsammans åså lite rött på kvällen.

Svar: Haha! Inte så pjåkig idé :-)
Anita Blomkvist Johansson

2016-09-21 @ 16:52:26
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0