TBT Stockholm våren 2012

 
Idag kör jag en TBT med bilder från en resa till Stockholm som jag gjorde i maj 2012. Imorgon åker jag nämligen till Stockholm, på egen hand! Och det är en ren nöjesresa faktiskt, jag ska på en höstfest på lördagen som kompisar anordnat. De har till och med hyrt in en "riktig" artist - Kristian Anttila - som ska spela och vi ska vara i en nattklubbslokal på Fridhemsplan om jag inte minns fel. 
 
Det är länge sedan jag hängde i Stockholm nu. Brukar åka dit varje år men nu tror jag det är två år sen sist. Jag har ju varit utarbetad och stressade så jag har inte orkat med några weekendtrippar helt enkelt. Så det bådar ju gott och tyder på bättre hälsa tänker jag att jag faktiskt lyckats boka in det här. 
 
Jag planerar att promenera runt och njuta av miljöerna. Kanske gå på något museum/konsthall. Titta på folk är typ det roligaste. 
 
Det här är ju en bild från maj månad 2012 så det lär ju inte se ut så här i Stockholm nu, men tänk er denna miljö men med gula och rödgula blad istället för skära och lysgröna... så borde det väl se ut där nere just nu tänker jag?! 
 
Då, den gången 2012 när jag var till Stockholm med jobbet, hade jag hittat VÄRLDENS bästa leksak att köpa hem till Filip (då fyra år gammal) - en Buzz Lightyeardocka som kunde blinka och prata. Fantastisk helt enkelt. Nu fyller han ju snart åtta år så han börjat förlora intresset för rena leksaker så jag behöver inte tänka på att överträffa detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0