Musöron

 
På bara ett par dagar skiftar nu alla björkar i skirt ljusgrönt. Rätt rejäla musöron har det också blivit och lika plötsligt kommer de varje år känns det som. Det är så vackert och lovar så mycket på nåt vis så man blir liksom fylld av förväntan. 
 
Jag hade en kamera i väskan när jag kom från jobbet så jag tog några bilder kring Scharinska villan och bort mot Stadskyrkan.
 
 
Jag kan bli lite stressad över detta att det går så fort, skäms/grämer mig liksom lite över att jag vill gå in och äta och vila mig efter jobbet och inte gå ut i naturen och passa på att njuta när det är så fint. Samtidigt tänker jag att är man trött så är man. Det blir roligare när Filip är hos mig så att man kan gå ut på upptäcktsfärd med nån roligare person än en själv :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0