Veckans Blogg på Besökstoppen?

Nu måste ni hjälpa mig att bli framröstad till Veckans Blogg på Besökstoppen! Kolla vad jag fick i mailboxen från dem, det känns redan nu som att jag typ vunnit nåt... 
 
Besökstoppen är en sida man kan registrera sig på för att bland annat få lite bloggstatistik till sin blogg, men det är också en sida där man kan hitta bloggar. Jag har själv anmält mig till att bli uttagen som Veckans Blogg och en slumpgenerator har sen skakat fram min blogg bland andra, men what the heck, jag har i alla fall typ vunnit nåt - att få delta i framröstningen av Veckans Blogg!
 
Vore jättesnällt om ni gick in och röstade på mig - gå in på denna sida i såna fall >> Besökstoppen så hittar ni det här röstningsfältet nästan längst ner på höger sida:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken fin blogg! Verkar som en blogg värd att följa till och med =) Jag kommer se till att rösta på dig så mycket det bara går för jag tycker din blogg var mest intressant av alla som blev nominerade!

Svar: Men åh så snäll du är! Tack för berömmet och för att du peppar för röster <3 /Anita
Anita Blomkvist Johansson

2016-01-08 @ 05:41:44
URL: http://nouw.com/livetpakullen
Postat av: Louise

Guu va kul, jag har röstat på dej nu. Håller tummarna att du får flest röster :-D

Svar: Tack snälla Louise! <3
Anita Blomkvist Johansson

2016-01-08 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0