Fynd på mellandagsrean

Igår var jag och kollade lite på mellandagsrean och köpte nåra grejer, bland annat bordslöpare, men jag tänkte visa ett par andra saker som jag var lite extra nöjd med: 
 
Först de här silverörhängena från MQ för 49:-. Jag har varit inne på guld länge nu men nu tyckte jag att det liksom kändes friskt med silvret mot mitt mörka hår. 
 
En tydligare bild av örhängena.  
 
Sen köpte jag en till av en favoritfilt jag har och som jag börjar bli rädd att jag snart nött ut... den fanns nu på rea för 149:- istället för 249:- på Hemtex. Jag kan verkligen rekommendera den! Stor och bra och blir inte nopprig trots att det är fleece (fast mikrofleece som är en extra mjuk variant).
 
Filten från en annan vinkel.
  

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fina :)

Svar: Tack snälla! :-)
Anita Blomkvist Johansson

2016-01-03 @ 16:17:21
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0