En vecka i Norrbotten

Förra tisdagen, alltså den 2:a augusti, åkte jag och Filip upp till mina föräldrar i Piteå. Vi blev kvar en hel vecka och blev totalt bortskämda av släkten. Vi hälsade på hos båda mina bröder och bjöds på lyxiga middagar och övernattning både i obygden i Gunnarsdjupträsk och i "storstan" Luleå. Vi var även på Western Farm i Boden, tittade till min pappas grav, var på Teknikens hus, och vilade sen rätt utmattade av allt flängande ut hos mina föräldrar i Piteå innan vi tillslut åkte hem igen till Umeå.
 
Jag börjar med lite bilder från stugan i Gunnarsdjupträsk:
 
 
Den här killen var glad över att få hänga med sin kusin Kalle ett par dagar. 
 
I den här fina sovstugan sov jag, Filip och min mamma när vi var och hälsade på hos min bror Dan med familj i Gunnarsdjupträsk. 
 
Var tvungen ägna lite tid åt sensommarblomstren som kantade stugan. 
 
Vi fick en tokgod grillad middag. 
 
Såg en vackra solnedgångsfärger senare på kvällen. 
 
 
 Nästa dag drog vi vidare mot Western farm i Boden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0