Rabatt på H&M

Jag är ju väldigt mycket inne på inredning nu som kanske märkts här i bloggen. Det kom ett erbjudande om upp till 50% rabatt på vissa varor på alla avdelningar och jag hittade såklart nåra grejer jag blev sugen på på H&M Home.
 
Jag vet inte om länken fungerar eftersom den kanske är skickad till mig som medlem, men jag gör ett försök: 
Länk till H&M Online deal - Up to 50% off
 
I bilderna här nedan kan du se den "grej" jag är sugen på och sen i bilden bredvid hur den ser ut i en miljö. Blir roligare så tänkte jag:
 
 
Alltså, en ljuslykta, en matta, en vas och en stor duk.
 
Jag "råkade" såklart hitta ett par grejer jag vill ha fast det inte är någon rabatt på dem, kolla bah' så fina. En ljuslykta och en liten kruka (som man kanske kan ha slevar i köket i eller pennor eventuellt?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0