Födelsedagskalas och höstfärger

Tätt tätt stod alla barn över födelsedagsbarnet när alla presenter skulle öppnas. 7 år fyllde han. Sen blev blev det både lite vild ringdans och dans på borden. Det var ju trots allt Discorummet som var bokat.
 
 
En klasskompis till Filip bjöd hela klassen på födelsedagsfirande på Leos lekland idag. Inte riktigt alla kunde komma men de blev en 12-13 stycken. Vi spenderade FEM OCH EN HALV TIMME där! Och ändå var inte Filip riktigt nöjd när vi åkte därifrån. Men jag är glad att de hade så kul även om det blev lite segt för oss föräldrar som satt och väntade. Himla smidigt tänker jag att hålla till med kalas på ett sådant ställe som Leos, så mycket enklare än i en trång lägenhet. 
 
På väg hem stannade jag till och fotograferade en fin äng. Naturen håller ofrånkomligen på att förvandlas till höstfärger nu. Här kommer några bilder som ser typ likadana ut, men jag fick lite svårt välja:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0