Äkta eller oäkta

Jag älskar snittblommor men det är ju så dyrt och lite för lyxigt för min plånbok att hålla på och köpa det hela tiden så jag funderar på att satsa på tygblommor. Det var inte så många år sedan jag tyckte att det var bland det mest smaklösa man kunde ha men vill man ha blommor i vas hela tiden så har man ju tillslut inget val. Sen finns det ju rätt så fina nuförtiden, och det passar ju den lite gammeldags och "mossiga" stil jag är ute efter (se mitt tidigare inlägg Nu blir det drama) :-D. 
 
Tygblommor är ju också dyra men de håller ju i några år om man dammar av dem mellan varven. På Rusta verkar de ha riktigt prisvärda så det blir nog en tripp dit efter jobbet idag. Gå in på deras sida och se hela utbudet av tygblommor genom att klicka här.
Här nedan har jag plockat ut de jag är mest intresserad av:
 
Dessa tänker jag mig ska passa på matsalsbordet i tv-rummet där jag kommer ha mörkare färger. 
 
De här skulle passa i mitt ljusa kök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0