Matcha kappan

Minns ni när jag skrev om den här kappan från Asos i en önskelista här på bloggen? Hur som helst bestämde jag mig för att beställa den när den kom på sommarrean (jag hade framförhållning kan man säga) och jag blev jättenöjd tack och lov! 
 
Den är däremot inte svart som jag skrev i det gamla inlägget utan mörkt blå. Jag skulle därför vilja hitta nån varm sjal att matcha den med för jag har inte så mycket som passar till mörkblått. 
 
Jag har sett två på Zara som jag tycker är fina:
 
Zara finns ju tyvärr inte i Umeå så jag kan inte gå in och nypa i dem och testa dem och jag var inte så sugen på att lägga ner frakt på en scarf så nu velar jag mest. Sjaljakten får nog fortsätta vidare.
 
Zara hade förresten en grymt fin blå väska också som jag blev sugen på..: 
Snygg!

Kommentarer
Postat av: ByJuliaP

riktigt snyggt!

Svar: Tackar! :-)
Anita Blomkvist Johansson

2015-11-14 @ 10:38:50
URL: http://byjuliap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0