Julröda kläder från Asos

Jag har inte bara julpyntat (lite) hemma inför första advent (jag ska visa lite bilder på det om jag lyckas få till nåra vettiga bilder i mörkret), utan jag har även planerat att fylla på min garderob med lite juliga kläder. När det var 20 procent rabatt på Asos Curve (kläder i större storlekar) under förra veckan så slog jag till på dessa kläder bland annat:
 
En röd maxicardigan, en röd kjol och en zickzackig (sicksackig?) kjol. Den zickzackiga kjolen är ju inte så julig men jag tror det blir fint med rött till. 
 
De borde komma vilken dag som helst nu, jag längtar!
Asos har förresten löst frakten till England på ett mycket bättre sätt nu; tidigare var det asdyrt att returnera saker (men gratis att beställa, och det är det fortfarande) men nu verkar de skapat standardkostnader på returer som inte är farligt höga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0