Filip 7 år!

En nybliven 7-åring som inte var så sugen på att vara seriös på bild :-)
 
 
Nu är Filips 7-årsdag firad riktigt ordentligt! Hela fyra gånger faktiskt. Först förfirandet hos mormor och morfar i Piteå, sen två gånger med sin far under helgen och sen idag då på hans riktiga födelsedag.
 
Jag kan meddela att den enkla chokladtårtan jag bloggade om igår faktiskt blev riktigt god! Filip sa till och med spontant att han tyckte att den blev godare än den vi köpte när vi var hos mormor och morfar, fast det är nog för att han inte är så förtjust i marsipan. Och den blev faktiskt lättare och fluffigare i smaken utan något marsipanlock, men man hade även kunnat skippa vitchokladstösslet.
 
Lite girlanger, ballonger och serpentiner blev det också fast det bara var vi två. 
 
Egentligen såg det mer ut så här när vi satt och åt - i mörker. 
 
Man såg inte så bra vad man stoppade i munnen men fräsigt var det med glow sticks som ljuskälla :-)  
 
Efter maten trodde jag Filip skulle vilja leka med sina nya leksaker men han ville hellre se en av födelsedagsfilmerna han fått av mig. Han var nog trött efter allt firande under helgen. Så jag tände ännu fler ljus och satt och myste bredvid tills det var dags för honom att gå i säng.  
 
Här kan ni förresten se tidigare års sammandrag med många bilder på lilla Fillijonken:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

grattis killen

Svar: Tackar! Jag ska hälsa honom!
Anita Blomkvist Johansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0