Önskelista

Det finns några grejer som jag vill ha från Asos och som jagat mig lite mentalt senaste tiden. Bland annat denna långa svarta rock. Är ofta in och kollar på den på Asos hemsida. Jag kan bara inte bestämma mig för att slå till, dels för att jag är lite tveksam till den stora kragen och vecken baktill på axlarna - är rädd att det ska se stort och boxigt ut liksom, också kostar den ju drygt 1200 kr så det måste ju bli rätt då. Vad säger ni, bra eller dåligt med den stora kragen?
Länk: Svart rock
 
Än är det inte sommar så jag suktar en del efter den här hellånga maxiklänningen som passar bäst den kallare delen av året. Finns i fler vårigare färger också. Tvekar över den också eftersom rumpan blir obarmhärtigt exponerad... Vad gäller väskorna så blir jag aldrig nöjd över de jag köper så jag håller ständigt koll på såna också. De här var ju jättefina tycker jag!
Länkar: Klänning | Vit väska | Silverväska
 
Sen eftersom det ju faktiskt börjar likna vår så kommer likt alla andra vårar en märklig längtan efter vita sommarklänningar med bohemiska detaljer eller accessoarer. Det här med fransar är egentligen inte riktigt min grej (det var det för länge sen, på 90-talet då jag var nån slags smyg-svartrockar-hippie) men den här var ju bra tjusig eftersom den såg så välarbetad ut, mycket fransar för pengarna också ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0