Målbilder

Det är tufft på jobbet nu i betygstider, så jag försöker ha såna här målbilder av lummig grönska och skärgård i huvudet: 
 
Det här är från Danmarksresan förra sommaren. Jag ska inte dit igen men jag vill se ett vackert vajjande fält av nånting i sommar. 
 
Även denna är från danmarkssemestern 2014.
 
 
Och jag vill åka genom någon lummig allé. Också från danmarksresan.
 
Besöka något slott kanske (det här är också från Danmarksresan).
 
Äta på nån trevlig uteservering. (Från när vi var på Tivoli i Köpenhamn 2014)
 
Lukta på skogen vid mina föräldrars stuga.
 
Här är stugan. 
 
Och se sonen nöjd vada i badvänligt vatten. Det här är inte vid stugan dock, utan från Norrmjöle havsbad den varma våren/försommaren 2014.
 
Badvänlig sjö vid Mosjöns camping sommaren 2014.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Holm

Ja käre värld vad flyktbeteendet är starkt i betygstider! Och åhhhhh så fin och badvänlig stuga! Vilket läge! Och en stege ner i vattnet, wow!!!

Svar: Haha ja, men nu får vi snart fly på riktigt! Bilderna vid vatten är inte vid en stuga... den ena är från Norrmjöle havsbad och den andra från en camping när man åker mot Ö-vik :-)
Anita Blomkvist Johansson

2015-06-08 @ 23:08:18
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0