Önskelista: Flatforms

Jag har blivit så sugen på att köpa flatforms, dvs platta skor med platåsula. Tänker att de är en bra kombination av snygga/moderna/coola och bekväma. I och med att jag gått upp så mycket i vikt så pallar jag inte med skor med klackar men med dessa blir man ändå längre. Alltså, inte för att jag behöver längd, jag är ju 178 cm lång, men det blir snyggare proportioner än helplatta skor tycker jag. Det är också typ det enda som är bra med att gå upp i vikt så här mycket - man anledning att utvärdera och komma på en ny klädstil, hehe. 
 
Här är några i sandalmodell från Asos som jag gillar: 
 
Guld och svart.
 
Silver och vitt. 
 
Svart och vitt. 
 
Helvita i läder. 
 
Jag tänker att flatforms också skulle vara snygga till detta kap till kappa jag fick från Asos igår. Snygg - eller hur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0