Snygg trenchcoat från Ellos

Nej nu tar vi och blickar framåt denna kalla gråa vinterdag, framför allt på denna stiliga trenchcoat som går att finna hos Ellos. Så snygg!  
 
 
Den finns i mörkblått.
 
Och vitt. Men hur lätt är det att bära vitt liksom? 
 
Det är ju väldigt stiligt, speciellt till svart som man ser i bilden här, men nej, den blå får det bli för mig om jag gör en beställning. 
 
Ellos säljer snygga sneakers också, vilket jag upptäckte i bilden på hon med den vita trenchcoaten. Precis den stil jag letat efter. Länk till sneakers här.
 
De finns i silver också men de svarta "vinner" i mina ögon. 
 
Ellos hade förresten de här svarta också som jag haft ett gott öga åt länge: Svarta sneakers från Vagabond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0