Toabesök och söndagsstädning

 
Här är jag, på en av Utopias nyaste toaletter! Man kan ju undra varför (förutom det uppenbara) men anledningen till att jag fotograferar är att de är så väldigt snofsiga, och jag är svag för snygga toaletter.
 
På Utopia har de slösat på både glittriga granit(?)plattor på väggarna och gulddetaljer i form av kranar, i kakel, på dörrhandtag med mera.
 
Se bara:  
 
Granitplattorna blir som en stjärnhimmel!
 
Förutom att jag var på toaletten på Utopia när jag var på stan och gjorde ärenden så slet jag som en gnu på söndagen; städade, diskade stordisk, tvättade 5 maskiner och sydde och fixade med lite grejer. Jag var rätt glad över att jag inte gått på fest på lördagen som jag hade tankar på (och som folk röstade för på Facebook när jag skrev en statusuppdatering om min beslutsångest :-)) för då hade jag aldrig orkat göra allt. Och tur jag har lugnt på jobbet idag :-)  
 
Så här fint var det sen på himlen när det började skymma på söndagseftermiddagen. 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Snygg toa ;D

Svar: Haha ja! Har man lätt för att bli glad över det lilla så får man mycket att vara glad över, eller hur de nu brukar säga :-D
Anita Blomkvist Johansson

2015-02-16 @ 15:11:51
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0