Hemma från Teneriffa!

Ja egentligen kom vi ju hem redan igår vid lunchtid jag och Filip men det har varit så fullt upp och vi har varit rätt trötta så jag fick lov att prioritera bort bloggandet. 
 
Det var lite tufft åka på jobbet idag också, och där har det dessutom varit gasen i botten. Lyckades klämma in ett däckbyte på bilen på en tidig lunch också. Allt på en gång ska det tydligen vara! 
 
Innan jag finner lite mer tid att lägga ut bilder från resan vill jag bjuda på en av mina favoritbilder; en panoramabild jag tog med mobilen och som visar en 180-graders vy från vår övre balkong i etagelägenheten vi hade på hotellet Grand Oasis Resort.
 
(Klicka på miniatyren längst ned i inlägget om du föredrar att titta på bilden i horisontalt läge :-) )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0