Hemmavintring / önskelista

I söndags städade jag som en dåre och bytte ut en del av det gröna "pyntet" och vissa textilier hemma mot vintrigare färger. Grått och brunt med mer mässing- och kopparmetaller till istället för grönt och beige.
 
Nu drömmer jag om en fluffig pläd att ha i soffan eftersom jag lätt börjar småfrysa, till det vill jag ha kuddar med lite lyxigare känsla:
 
Här är två fluffiga plädar, en i vitt och en i brunt, som jag hittat på H&M Home. Vitt ser ju lite extra gosigt ut men kanske blir hårt mot svarta/mörka kuddar om jag köper det.
 
Här är närbilden på H&M:s fluffiga plädar. Den vita ser klart finare ut med sin matta yta... eller vad tycker ni? De är lite dyra dock så jag drar mig för att beställa. 699 kr, känns inte riktigt värt.
 
Här är budgetvarianter från Hemtext. 399 kr styck. Känns bara så retligt att jag missade halva-priset-rabatten som tydligen räckte till i söndags så nu känner jag mig lite snål och vill inte riktigt köpa dem därför, hehe. De ser bättre ut i verkligheten och är väldigt mjuka.
 
Jag har beställt vaserna till vänster och skulle vilja ha kuddarna som syns till höger. Egentligen ville jag ha kuddfodral med svart botten och vita palmblad med matchande duk att köpa till men de hann ta slut på H&M Home och då har jag så svårt att ändra mig eftersom de var "perfekta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0