På vägen hem

Hagaparken.
 
Igår var ett helt ljuvligt höstväder igår när jag cyklade hem från jobbet med Filip bakpå, så jag var tvungen slita fram kameran på vägen och fotografera lite. Nära på sommarvärme var det trots att det varit betydligt kyligare på morgonen, så det blev onödigt varmt i vinterparkasen jag hade på mig.
 
Lågt liggande sol skapade långa fina skuggor och ljuseffekter.
 
Filip tyckte också det var fint och klagade inte när jag behövde stanna och fotografera. Förutom att han själv då inte ville vara med på bild, då gav han mig handen :-)
 
På Skolgatan nära där jag och Filip bor finns flera gamla fina trähus med lummiga gårdar.
 
Också det här fina rosa huset. Jag tror att det är det som varit till salu alldeles nyligt, undrar om det blivit sålt?
 
Vi var tvungna att ta en liten sväng in i Döbelns park också.
 
 
Sen åkte vi hem och åt laxmiddag och jag råkade somna gott när jag nattade Filip. Vaknade upp efter ett par timmar och lyckades skaka av mig tröttheten så att jag lyckades färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0