Filip 6 år!

Min skatt, min ögonsten, min fina lilla Filip fyller 6 år idag! GRATTIS! 
Det har varit födelsedagskalas och tjohej men det får komma i ett annat inlägg, här kommer en liten återblick genom lite slumpvis valda bilder från 6 år bakåt: 
(och här kan ni se bilder från mitt sammandrag från förra året när han fyllde 5 år)
 
December 2008, ca 2 månader gammal med stora mörka allvarliga ögon. 
 
Stor tutte liten pojke, januari 2009 ca 3 månader gammal.
 
Mars 2009, ca 5 månader gammal, med nallen vi köpte på Universal Studios på bröllopsresan i Kalifornien när Filip fortfarande var i min mage.
 
I sin pappas gamla glasögon, mars 2010 ca 1 år och 4 månader gammal.
 
Ser tv i stugan, januari 2011, lite drygt två år.
 
Maj 2012, ca 3,5 år gammal.
 
I en av alla utklädnader, november 2013, 5 år.
 
Proffsfotograferad hos fotograf Samuel Pettersson på min födelsedag i februari 2014, drygt 5 år gammal. 
 
Denna också. 

Kommentarer
Postat av: Ellis

Grattis till Filip!
Elenor

Svar: Tackar, ska hälsa det vidare till honom :-)
Anita Blomkvist Johansson

2014-11-17 @ 08:32:28
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0