Shopping i pastellfärg

 
Igår var jag och hämtade ett par paket från posten, jag har handlat på ASOS och & Other Stories, från reorna och lite på ordinarie pris. 
Som av en händelse råkade några av grejerna matcha ihop, jag har tydligen hakat på årets pastelltrend halvt omedvetet, fast några månader efter att trenden hade sin peak :-)
 
Observera att färgerna på bilderna är lite missvisande eftersom jag fotograferat i lite för mörk miljö, egentligen är det lite starkare kulörer på sakerna i verkligheten.
 
En mycket rymlig puderrosa kimono i superskön kvalitet blir nog bra när man vill vara bekvämt "snygg". Tänker mig att den kommer vara PERFEKT på den semesterresa till Danmark som sker om några dar, inbillar mig att jag kommer smälta in så där lite bohemchic á la Marlene Birger bland alla danskor.
Kimono Nude Pink/ASOS. (Ska jag vara ärlig köpte jag den i svart också för säkerhets skull :-) )
 
Väska i en mer gulaktig rosa pastellton som jag trots detta tycker fungerar med kimonon om jag nu vill ha den kombinationen. Jag köpte den för halva priset på & Other Stories rea men den verkar vara slut nu. De har dock massor med andra fina väskor på rea.
 
Också blev det en pastellrosa klocka! Hehe... finare än man tror mot huden. Tror jag gav 96 kr för den på ASOS rea. Den verkar också vara slut men här finns en för 66 kr i en liknande men starkare färg.
 
Jag har shoppat en hel del mer också, om jag får tid över kanske det kommer fler inlägg med mer shopping.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Matchande som alltid! =)
Ha så trevligt på Danmarksresan!
Elenor

Svar: Haha ja det är ju så. Matchning gör mig mer lugn och harmonisk inombords så det kanske är nåt kontrollbehov som blir tillfredsställt :-) Hoppas du gör fina resor i sommar också, tack ska du ha! Kram/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2014-07-11 @ 14:34:05
URL: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0