Hej!

Long time no see :-) Herregud vad det varit fullt upp! Jag har packat ner, burit och packat upp, farit runt som en galning för att fixa teakmöbler, handlat och monterat ikeamöbler, borrat, skruvat, ringt och fixat.
 
Jag fick på slutet så jääkla ont i ryggen att jag knappt tog mig upp från golvet när jag varit tvungen att greja med nånting där nere. Värktabletterna gav mig också magkatarrliknande känningar så jag var till slut helt snurrig i huvudet av all värk.
 
Allt eftersom arbetsbördan minskat under senaste veckan har rygg och mage i princip återhämtat sig OCH NU JÄVLAR är lägenheten invigd! Igår hade jag nämligen inflyttningsfest för ett helt sjok med underbara, underbara människor och idag har jag bakisdagen till ära inte gjort ett jäkla skvatt som har haft nån nytta för någon! Bara legat och sett film och umgåtts en stund i sol och soffa med kusin + sällskap.
 
Nu kommer mest troligt bloggningsfrekvensen öka och jag hoppas verkligen att tidigare läsare hittar tillbaka för bloggfrånvaron har lett till en dramatiskt sjunkande besöksstatistik.
 
Kram till er som ändå tittat in! (Och till er andra också förstås :-) )
 
Det bästa med nya lägenheten är att den har en riktig uteplats...
 
...och att den här älskade lille busen gillar att vara här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0