Beige boots

På måndag fyller jag jämna 44 år. Mina lyckotal när jag var barn var 22 i första hand och 44 i andra hand så det bara måste ju bli ett bra år :-)
Det är helt klart värt att fira så jag planerar att göra det hela helgen, hehe. Perfekt att min födelsedagshelg sammanfaller med Kulturhuvudstadsinvigningen för då kan jag låtsas att det är till min ära ;-) I alla fall lär man ju ha mycket att roa sig med!
 
Till födelsedagspresent skulle jag t.ex. gärna vilja ha ett par beige boots som jag letat länge och nu hittat det perfekta paret; det är de första här nedanför, de med lite högre klack. Jag skulle även vilja ha ett par av de med lägre klack för bekvämlighetens skull.  
 
Presenter mottages tacksamt och jag mottar dem med glädje på mitt jobb för enkelhetens skull, (Anita Blomkvist Johansson, Midgårdsskolan, Umeå) och jag är inte alls känslig för om det skulle komma ett par veckor eller så i efterskott. :-) :-) :-)
 
1. Boots med högre klack | K.Cobler/Scorett
2. Boots med lite skimmer | Dasia/Scorett
3. Boots med spännen | Dasia/Scorett
 
Ps. Jag har storlek 41 ;-) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0