Costum made och Adidas Gazelle

Det här kanske inte riktigt låter som jag, men jag vill väldigt gärna ha ett par Adidas Gazelle, ett par gympaskor helt enkelt. Det är svårt hitta snygga gympaskor och jag har försökt hålla lite halvhjärtad koll en längre tid, och så såg jag plötsligt ett par fina "cleana" Adidas Gazelle i bloggen Karla's Closet och googlade lite och hittade dem på Adidas egen hemsida.
 
Där ser jag att det går att beställa denna skomodell som "costume made", alltså där man själv får välja färg på sko, ränder, sula och snören och alltihopa, och dessutom till samma pris som för ostylade skor.
Håna mig inte nu för att jag hade så dålig koll, men jag trodde det där med costume made:a gympaskor var för typ rika amerikanska hip hop-stjärnor.
 
Såklart var jag ju tvungen testa att designa ett par skor. Fast det blev tillslut för mycket att välja på och ändå för få val, så jag kom liksom ingen vart.
 
Sen blev jag lite kränkt över att systemet inte godkände mitt namn men väl Filips. Vatusan äre med det egentligen? Betyder ANITA nåt opassande på engelska eller va??? :-)
 
Så ska jag köpa ett par så får det bli ett par helvita. Svart var ju också fint men det är fräschare med vitt på sommaren då det är säsong får såna här skor.
 
Och ska det bli ett par svarta så får det bli med nån rolig färg på sulan men då fanns inte så mycket att välja på.
 
 
Sen så råkade jag se ett par silverfärgade Gazelle:s på rea, så fina!
 
Nu är jag bara osäker på vilken storlek jag ska ha så jag ska se om jag kan testa Gazellemodellen i nån butik i Umeå så att jag kan göra ett köp nån gång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0