Underbara jullovsmorgon!

 
Bättre känsla än att vakna upp första dagen på en lång ledighet finns nästan inte! Ingen stress, hinna läsa tidningen (eller se tecknat till frukosten som Filip gillar) och dricka kaffe och ha på sig pyjamasen så länge man vill. Det började vi lördagen med. Nu hade vi ju en del planer för dagen så bara slöa och slappa skulle vi inte; vi skulle nämligen fira lilla julafton tillsammans Filips pappa så det var en del att stå i, fast bara roliga julfirargrejer. 
 
 
Till exempel så dekorerade jag soffbordet med en stor bunt granris. Var skitnöjd över det vilket jag även talat om på Instagram.
 
Det finns numera en liten gran i kruka på altanbordet men jag har inte lyckats med att få till nån bra bild på det. 
 
När vi firar jul så öppnar vi inte alla klappar på en gång eftersom det inte känns som att man hinner njuta av dem riktigt. Vi började med att Filip fick öppna paket med en maskeradmask (med inbyggd blodpump) och fängelsekedjor för en riktig kärleksfull och varm julkänsla ;-)
 
Senare så gick vi ut en stund i det rent löjligt vackra vita vintervädret som plötsligt bestämt sig för att komma till Umeå och bilder på det kommer i snart i ett inlägg!
 
Ps. Glöm inte att ibland titta in på min andra nystartade blogg anitamedia.blogg.se! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0