Perukprovning

Jag sorterade i flyttkartongerna ikväll och hittade en peruk jag köpte till en maskerad för länge sen men som jag sen aldrig använde.
 
Peruken satt som en smäck på min mor...:
 
Alltså ,hon blev ju så himla lik mig! Hon har på sig min klänning dessutom. :-)
 
Visst blev vi lik varandra?! Eller är det bara jag som tycker det? Hon är liten, bara högst 160 cm, och jag är ju nästan 180 cm, och vi har ju alltid haft så olika frisyrer så jag brukar inte tycka vi är så lik varandra, men nu tycker jag verkligen att jag kunde se att vi är lika.
 
Peruken satt även som ett smäck på Filip :-) Sjukt lik sin mor va? ;-) ... nja kanske inte här i alla fall.
 
Jag hann ta två bilder under de 10 sekunder han hade den på sig... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0