En vanlig dag på stan

Jag teamade ihop mig med Filip och Pelle på café Mekka igår, planen var att sitta och titta på Umeå Zombiewalk 2014 som skulle passera på säkert avstånd utanför fönstret.
 
När de dök upp kändes det ändå som att de var ofarliga nog att gå ut och titta på så då gjorde i alla fall jag och Filip det. Pelle var lite för rädd ;-)
 
Det här var min "favoritzombie". Hon agerade så himla bra... haltade liksom viljelöst med i raden av zombies och såg sig förvirrat omkring som att hon tittade på omvärlden med nykläckta zombieögon. :-)
 
Den här med de läskiga långnaglarna blev Filips favorit. :-) 
 
Efter zombiewalken så drog vi iväg på antikrunda och jag gjorde vääärldens fynd! Kommer snart i ett inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0