Ditten och datten



Det har varit fullt upp de senaste dagarna för Filip kom till mig i söndags. Mitt lilla gullefjun, så jag hann sakna honom första veckan han var borta från mig!
 
Vi har pysslat med lite av varje, här är några av sakerna:
 
Målat typ halva gården full. Trodde det skulle regna bort men det är fortfarande kvar efter typ två dar. Hoppas grannarna uppskattar konst :-/ :-)
 
Jag tog ner appen Video Star och gjorde coola musikvideos med Filip :-)
 
Vi följde med vänner till stranden. 
 
Där gjorde vi fler coola musikvideos med en nyfunnen bekantskap till Filip. (Stjärnan följde inte med Video Star-appen utan jag la in den för att dölja identiteten på pojken)
 
Nu laddar jag som bäst för ett 70-årskalas jag ska ha för min moster som fyller år. Jag har hela tiden varit inställd på att kalaset ska vara torsdag tills poletten föll ner här på förmiddagen att det är på fredag! Jag blev ganska lättad över att ha fått en dag extra, blir mindre stress än jag tänkt då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0