Snyggt med mönstrat del 2/2

Här kommer lite mer snyggt i olika mönster. Nu är jag bra sugen på att beställa nåt men man får väl se om räkningarna går ihop i slutet på månaden ;-)
Allt kommer från River Islands webshop utom den gula koftan som kommer från Lindex:  
 
Här är det mer tribalmönster som gäller. Jag gillar det här att kombinera mönster så det blir alldeles grylligt i ögonen, men samtidigt dämpa det hela med en kontrasterande enfärg som gul. Halsbandet med dödskallar är lite crazy men kul.
 
Här har jag egentligen utgått från kuverväskan med pärlbroderi som jag tyckte var så snygg. Det kändes lite ovant att kombinera orange, brunt och svart men jag tycker det funkar! Jag tycker det som mest känns wild and crazy är metallickoftan med nitar på axlarna mot kjolen med fuskskinnpaneler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0