Rabatt hos Dorothy Perkins

Dorothy Perkins, den engelska webshopen, har 25% rabatt på allt fram till och med den 8/9. Man fyller bara i koden DPFW25 när man ska betala. Lite tips alltså som kändes perfekt så här inför helgen tänkte jag :-)
 
DP är en av mina favoritbutiker online eftersom de både har gott om fina användbara kläder i större storlekar, bra priser och helt ok kvalitet utifrån min erfarenhet. Stilen på kläderna är kvinnliga utan att bli för tantiga anser i alla fall jag och passar min fylliga kroppshydda rätt så bra :-)
  
Eftersom jag själv älskar klänningar och kjolar tittade jag mest på det och har valt ut mina favoriter. Jag vill ha alltihop!!!
 
De hade inte så många kjolar jag fastnade för men många relativt enkla klänningar som man vid behov kan pimpa med smycken. Också helst bära med nån kofta över eftersom det är rätt smala modeller. Dorothy Perkins har också en massa blingiga kläder och smycken och skor, men jag gillar nog mest att kunna ta bort och sätt dit glitter lite mer valfritt så där.
 
Priserna på kläderna här nedanför går på mellan 200-300 kr, också 25% rabatt på det. Skorna jag plockat ut är något dyrare, de ligger på mellan 250-450 kr utan rabatten. 
 
Jag tycker det skulle vara jättecoolt kombinera svartvitt djurmönster med navyrandig kjol. Eller hur! :-) Och en maxiklänning i vinrött funkar ju i alla möjliga sammanhang.
 
Det här är ju också bra basklänningar i lite höstigare färger som man kan ha när som helst.
 
Vill man fortfarande suga på somriga klara färger och fortsätta med såna färger under hösten är ju den röda och blå klänningen råfina. De passar för övrigt utmärkt till flera av skorna här nedanför:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0