Boots och kängor

Jahapp, då var det skodags här i bloggen igen :-) Nu gäller det bekväma och lågklackade boots och kängor. Även om jag har många, många skor så har de flesta högre klack och jag behöver bekvämare basskor så där för varjedagsförflyttande.
 
Det jag har sökt är kängor med inte alltför låga skaft, och de flesta fina hittade jag på Zalando och Boozt. Det som är bra med de firmorna är att frakten inte blir så dyr; Zalando har ju både gratis frakt och retur och Boozt har gratis retur. I övrigt ligger priserna för bootsen och kängorna här nedan på mellan ca 1000-1400 kr.
De första tre bootsen kommer från Zalando, och även om jag har ett horn i sidan på Zalando så tycker jag deras skor verkar rätt så bra utifrån en beställning jag gjort tidigare.
1. De här är egentligen tillfälligt slut i min storlek på Zalando, men eftersom tillhör mina favoriter så får de stå kvar på listan. Länk: Eden Stövletter.
2. Ett annat favoritpar i chelseamodell: Kell Stövletter
3. Snygga men lite besvärliga pga snörningen kanske? Zign Snörstövletter 
De här bootsen kommer från Boozt som jag aldrig beställt något från så jag har ingen aning hur deras grejer är, fast jag såg många välbekanta märken.
Nr 4 och 5 är samma bootsmodell men med olika bakkappor.
4. Boots med krokopräglad bakkappa. Wonders Boots med krokoprägling
5. Boots med mocka på bakkappan. Wonders Boots med mocka
6. Chelseaboots med struktur på klacken. Angulus Chelsea boots

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan rekommendera märket Angulus, som du har med där. Har ett par jättefina som jag köpte på Brandos förra året. Bekväma och bra kvalitet.

Svar: Men du tack för tipset! Jag har beställt ett par olika par från Zalando nu så jag får se hur det går med dem innan jag provar något annat. Kram/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2013-09-26 @ 15:31:39
URL: http://saraoh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0